Våran tävling & bloggtips!



klicka på bilden för att komma till tävlingen :-)


Jättekul att se alla era inlägg :-) Själv tycker jag att det är kul att upptäcka nya bloggar så här kommer lite uppmärksamhet till några av de som är med & tävlar.... =)

♥ Vi börjar med en härligt rosa blogg..,
"Min blogg handlar om mig och mina upptåg. Den funkar som en dagbok där mina tankar, påhitt och bilder samlas"
kika in HÄR.


♥ Sen till härliga minicookies blogg, mycket bilder, mycket personlighet.., inspirerande! Klicka HÄR.

♥ En blogg där ni hittar alla möjliga aktuella tävlingar hittar ni HÄR.

♥ Lite smink, lite tips & en aning kärlek o ni kikar in HÄR.

♥ En till blogg med tips om tävlingar, inte helt samma tävlingar som i den andra bloggen, kika in HÄR.


Flera tips kommer senare! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0