Frågor angående sortiment



Kan du lämna här under detta inlägget.

Till exempel om du undrar om plagget du gillar finns i andra storlekar än vad som visas i webshoppen.

eller om du vill göra en efterlysning..., du kanske vill ha leggings med stjärnor... eller vad du nu än vill ha.



Eftersom denna typen av frågor intresserar mer än den som frågar som oftast så kommer dessa att besvaras bland kommentarerna alternativt som ett nytt inlägg & naturligtvis via mail om den som frågar vill det. :-)

Kommentarer
Postat av: orris

Hej jag såg jättefina festklänningar i ert sortiment men inte riktigt någon som jag var ute efter. Jag undrar om ni kommer få in mer festklänningar som man skulle kunna ha till en bal?



mvh orris

2010-01-26 @ 22:00:19
Postat av: Carita

Jag undrar om klänningen "Milla" möjligtvis finns i storlek XS? :) kram

2010-01-31 @ 10:10:39
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Elvira

Hej igen



Skrev min kommentar på fel ställe, här ska den ju vara! Garderar mig och skriver här med.



Finns den crémefärgade klänningen med bälte, som finns under kategorin "student 2010" i strl 38/M?



Tack på förhand!

2010-02-03 @ 11:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0