Studentklänningar.

Vi har en del hemma just nu & fler är på väg. Men det kan vara god idé att passa på att köpa klänningen i tid. Vissa modeller går inte att få tag på igen då de blivit slutsålda.


Denna klänning heter Betty & finns redan i sortimentet... är riktigt snygg även till slitna jeansleggins/treggings.


Denna läckerbit är på väg hem.., vi kommer att ha säljstart på den inom kort, den är utav stretch satin. Leverantören som vi köpt denna av har bara small just nu. Kan hända att det går att ordna även medium & large senare. :-)


Ljuvliga Jennypenny. Denna klänning är stretchbar baktill vilket gör att den passar en bystvidd från 80-88cm. vilket gör att även en inte alltför stor medium kan passa i small storleken. Vi har erbjudande på den just nu under januari...så passa på :)


Mera kommer! Så glöm inte att kika in lite då & då!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Vilka är måtten på klänningen i mitten? =)

2010-01-23 @ 17:04:17
Postat av: kundinfo svarar

Vi har fått mått från vår leverantör men eftersom detta är en ny leverantör vi provar så vill vi helst mäta själva på klänningen när den kommer hem, så vi återkommer med tydligare svar i nästa vecka :-)

2010-01-23 @ 17:06:39
URL: http://kundinfo.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Var är väskan då?

2010-01-31 @ 14:39:40
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Elvira

Hej!



Jag undrar om en klänning under kategorin student 2010 som inte finns med här i inlägget. Den crémefärgade med bälte :) Jag undrar om den finns så att den passar en strl 38/M?



Tacksam för svar

2010-02-02 @ 18:35:58
Postat av: Anonym

2010-02-20 @ 15:32:20
URL: http://klarination.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Jag är mycket intresserad av den första klänningen "Betty". Jag behöver ställa några frågor. Klänningen är enbart i storlek S om jag fattade rätt? Jag undrar även vad alla kostnader blir. Klänningen 349 kr (?) men sedan hittar jag inte hur mycket frakten kostar? Är det fler utgifter än dessa?



Tacksam för svar!

2010-02-20 @ 15:36:33
URL: http://klarination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0